04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0

זר כלה ורוד אפרסק

זר לכלה ורוד אפרסק

זר כלה ורוד אפרסק

מחיר: ₪150
כשמו הוא, זר הכלה הוורוד-אפרסק נועד לכלה מיוחדת במינה, השופעת אור וטוהר, כיאה לנסיכה מהאגדות הפוסעת לעבר הנסיך שלה בחופה. אך היופי בזר זה, הוא שהוא מסוגל לגרום לכל אישה בכל גיל לחוש כנסיכה מהאגדות ולהפוך לחלק מחתונת החלומות בכל עת. הוורדים והליזיאנטוס יוצרים יחד שילוב פרחוני מלבב, והרוסקוס משלים את המתונה בפריחה ירוקה קסומה.  
מחיר: ₪150
הוספה לסל קניות 'אזל מהמלאי'
שתף:
תיאור מוצר

סגנון הזר

הגישה שננקטה ביצירת ושזירת זר ייחודי זה היא קלאסיקה בהתהוותה. השילוב בין וורדים לבין פרחים הליזיאנטוס יוצרים יחד את הזיווג הקסום ביותר של עלי כותרת מרהיבים בצבעיהם ותחושה כללית של חגיגיות מצד אחד, ורומנטיקה מתוקה עד מאוד מצד שני. זר זה ישתלב באופן מושלם בכל שמלת כלה, ושזירות הרוסקוס מוסיפים נגיעה של טבע שחייבים לחוש בכל אירוע חתונה באשר הוא.

שימושים

הצבעים המיוחדים של זר כלה זה יתאימו לאישה בכל אירוע, החל מחתונות בזק בחצר הביתית, ועד להפקות ענק של אלפי איש. האישה שזר זה יתאים לה באופן מושלם יכולה להיות צעירה בשנות העשרים המוקדמות לחייה, או אישה בשלה יותר המצפה להתחיל פרק ב’ בחייה בלא פחות אהבה ותשוקה משנים עברו.

בכל חתונה הכלה מהווה את "מסמר הערב", והזר שבידיה תורם רבות לחוויה ומוסיף זוהר מיוחד לכל תמונה שמתועדת במהלך המעמד המרגש, ועם הזר הורוד אפרסק הצבעים, הצורות והלך הרוח הרומנטי ישלטו ביד רמה בכל דקה מהאירוע.

Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake