04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0

סידור כפרי בארגז עץ

סידור פרחים בארגז

סידור כפרי בארגז עץ

מחיר: ₪190
סידור מיוחד ואווירתי המורכב משילוב בין ורדים, גרברות, ליזיאנטוס וענפי סולידגו מאורגנים בצורה מרגשת ומיוחדת בארגז עץ אותנטי אמיתי.
מחיר: ₪190
הוספה לסל קניות 'אזל מהמלאי'
שתף:
תיאור מוצר

סגנון הזר

יש זרי פרחים, יש סידורי פרחים – ויש יצירות אמנות של ממש בצורת סידור, וזה בדיוק המקרה כאן. ארגז עץ אותנטי שמשרה אווירה של קיץ באזורים הפרבריים באיטליה. כשמתבוננים בסידור זה, כל מה שרוצים לעשות זה למקם אותו על האופניים, ללבוש כובע רחב שוליים ולחצות את מרחבי השדות, או לחילופין – את הרחובות הפסטורליים של פריז.

כך שהתיאור כפרי לא באמת מצליח לתאר את הקסם שטומן בחובו הרעיון עצמו, לצד שילוב הפרחים והצמחים המיוחדים שמהווים מגוון של ניחוחות ומצבי רוח שיקסימו אדם בכל גיל ובכל מצב!

שימושים

הייחודיות הכובשת של סידור הפרחים הכפרי מאפשרת לו להתאים לכל אירוע ולכל סיבה למסיבה, או אפילו ללא סיבה בכלל. הוא יראה מושלם גם על השולחן בסלון, או על הסורגים במרפסת, ניתן לצרף לו פתק קסום או לכתוב בכתב יד ישר על העץ, או לחרוט את שמותיכם בתוך לב.

סידור הפרחים הכפרי הוא בחירה מיוחדת במינה, מתנה לאדם חשוב מאוד בחייכם, ולכן אם לבכם פועם עכשיו חזק, אל תהססו, סימן שזו הבחירה המושלמת בשבילכם! הפרחים שבסידור זה מהווים שילוב של רומנטיקה מתפרצת עם רגש מאופק יותר, לכן הוא יתאים גם לבני זוג וותיקים, גם כמתנה לאימא, או כדרך מיוחדת להראות את המשמעות העמוקה של קשר שרק התחיל בחייכם. דבר אחד בטוח והוא שאף אחד לא יישאר אדיש לסידור האותנטי והמיוחד הזה.

Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake