04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0

סידור שולחן שמחה

סידור פרחים - ליליות, ורדים וציפורן

סידור שולחן שמחה

מחיר: ₪190
לא משנה מה הסיבה למסיבה, כולם יודעים כי כל אירוע ושמחה מוצלחת מתחילים בעיצוב מושקע אשר משפיע על האווירה כולה. לפרטים הקטנים יש השפעה גדולה על המראה הסופי והם אלו שעושים את ההבדל, בין אם מדובר במפת השולחן, בכלי ההגשה, באקססוריז ובפריטים המשלימים וכמובן, לפני הכל בפרחים, שכן סידור שולחן דקורטיבי הוא פריט החובה של כל אירוע מוצלח.
מחיר: ₪190
הוספה לסל קניות 'אזל מהמלאי'
שתף:
תיאור מוצר

סגנון הסידור שולחן שמחה

סידור שולחן שמחה הוא ללא ספק התבלין הסודי של כל אירוע מוקפד ובלתי נשכח, ויש לו השפעה רבה על האווירה במהלך כל מפגש כזה. הסידור מעוצב במראה פורח ושופע חיוניות, הוא מתאפיין בסגנון אקזוטי קסום ומשלב בתוכו פלטת צבעים נעימה וחמימה המשלבת צבעי אדום, כתום וצהוב, היוצרים יחד מראה נועז בעל נוכחות מרשימה.

הסידור מורכב מפרחי לילית אדמדמים המספקים לסידור טאצ' טרופי, ורדים אדומים גדולים ומרשימים, ציפורנים יפיפיים, פרחי סולידגו צהבהבים ועדינים, ושרך ירוק המקנה לסידור מראה רענן ומלא חיים.

שילוב הצבעים הרב גוני מתקשר אסוציאטיבית לקשת של רגשות וערכים, בהם אהבה והתרגשות, וכך הם מאפשרים לשלב את סידור השולחן הזה במגוון רחב של סוגי מפגשים, כאשר בכל פעם הוא יתמזג באופן מושלם עם העיצוב במקום ויספק תחושה מושקעת ומעוררת התפעלות בקרב האורחים.

סידור שולחן שמחה מבטיח להפוך כל עיצוב שולחן למרהיב ובלתי נשכח, בזכות סגנון מוקפד, צבעוניות מגוונת ומבחר פרחים עשיר.

שימושים

סידור שולחן שמחה מתאים לכל אירוע מעוצב, בין אם מדובר באירוע בוטיק קטן, ארוחה חגיגית או אירוע רב משתתפים כאשר הסגנון הורסטילי שלו מאפשר לו לייצר אווירה שונה בהתאם לסגנון האירוע ולהתמזג באופן מושלם עם התפאורה במקום.

הסידור מהווה פריט נוי דקורטיבי של ממש במהלך כל מפגש חגיגי והוא מחבר בהרמוניה בין שלל האלמנטים בחלל, מהרהיטים ועד כלי השולחן. ניתן להשתמש בו כקישוט שולחן מרכזי על גבי שולחן יחיד, במטרה לייצר בולטות, או לחילופין למקם סידור נפרד על כל אחד מהשולחנות באירוע וכך לקבל אפקט רושם מקסימלי.

הצבעוניות התוססת של הסידור והניטרליות המגדרית של פלטת הצבעים, המשלבת אדום, כתום וצהוב, הופכת אותו למתאים לשלל אירועים, מבריתות וזבד הבת ועד אירועי חברה, ארוחות חגיגיות, שבת חתן, ימי הולדת חגיגיים לבני משפחה, אירועים עסקיים ועוד רבים אחרים.

Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake