04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0

סידור ורוד בארגז עץ

סידור ורוד בארגז עץ

סידור ורוד בארגז עץ

מחיר: ₪250
מגוון גדול של גרברות, חרציות ופרחי ציפורן טריים ורעננים בגווני לבן, סגול וורוד בהירים, שזורים זה בזה בשילוב של גבעולים ירוקים שישלמו את המראה הססגוני. הפרחים מסודרים בקפידה בתוך ארגז עץ כהה, שמקנה את המעטפת המושלמת והנכונה ביותר לשפע הפרחים המונחים בו.
מחיר: ₪250
הוספה לסל קניות 'אזל מהמלאי'
שתף:
תיאור מוצר

סגנון הסידור

אם חיפשתם את השילוב האידאלי בין גווני הורוד הקליל לבין המראה הטבעי, הסידור הזה הוא התשובה. הסידור משלב את הסגנון העדין והנשי באמצעות הצבעים המיוחדים והבהירים של הפרחים ומצד שני, ארגז העץ משדר נינוחות, קלילות, טבעיות והרגשת ביתיות אותנטית ונעימה.

מתנה חמימה ועדינה שתעלה חיוך רחב על פניהם של מקבליה ותפיח חיים במקום שבה תונח.

שימושים

הסידור הוא המתנה מושלמת לאוהבי הפשטות והטבע, תוכלו לייעד אותה לכל אירוע וביניהם חנוכת בית, יום הולדת, מתנה לאירוסים וגם כתוספת נפלאה לקישוט הבית או הגינה לקראת אירוח חגיגי. הסידור יהיה יפהפייה ויכניס צבעוניות קייצית בכל גינה, מרפסת ואפילו על שולחן אוכל גדול בתוך הבית.

לא מדובר בזר רגיל שיצריך מבעל השמחה לחשוב באיזה כלי לשים אותו ואפילו לאחר תקופה מקבלי המתנה יוכלו להשתמש בארגז העץ לאחסון, דקורציה ועיטור פינות ריקות בבית.
השימושים לסידור הנפלא בארגז העץ הם בלתי נגמרים וזו בהחלט מתנה שתשאיר אחריה חותם, בין אם זה לקראת יום האישה, יום נישואין או לכל מאורע משמח אחר.

Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake