04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0
פרחי חיפה דף הבית

סידורי פרחים או זר פרחים, מה עדיף?

סידורי פרחים או זר פרחים, מה עדיף?

כשאתם חושבים על משלוחי פרחים, תצטרכו לעיתים לבחור בין סידורי פרחים או זר פרחים.

אז קודם כל, צריך להבין מהם ההבדלים. קל לחשוב שסידור פרחים וזר פרחים נבדלים באופן בו הפרחים מקובצים זה לצד זה, אך זהו לא ההבדל העקרוני: הן זר פרחים והן סידור פרחים יכולים להגיע בעיצובים שונים, אך סידור פרחים כולל גם כלי ייעודי ומהווה בעצם חבילה אחת.

 

אגב, עוד דבר אחד קטן, הפעולה של קיבוץ הפרחים יחדיו, הן כזר והן כסידור נקראת שזירת פרחים ולא סידור פרחים…

אז במה לבחור, סידורי פרחים או זר פרחים?

כשאתם צריכים לבחור בין זר או סידור, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון:

שאלת המחיר: סידור פרחים יהיה מן הסתם יקר יותר לעומת רכישת זר בלבד (בהנחה שהזר עצמו זהה). יחד עם זאת, גם סידור פרחים לא חייב לשבור לכם את הכיס. לדוגמה, ישנם עציצים פשוטים יחסית, אך מאוד יפים שלא מעלים את המחיר בצורה משמעותית. מכאן אפשר רק לטפס ויש גם סידורים יוקרתיים ביותר עם כדי מתכת בעיצובים מיוחדים.

 

למי מיועד הזר או הסידור? עוד שאלה היא למי מיועד הזר או הסידור. לדוגמה, אם מדובר בשי צנוע או מתנה סמלית, בדרך כלל זר פרחים יספיק. לעומת זאת, אם אתם נפגשים בבית של אדם שקרוב מאוד לליבכם או לא ראיתם הרבה זמן, אפשר גם להביא סידור פרחים מכיוון שאתם לא יודעים אם יש לו כלי או עציץ פנוי.

הדבר נכון כמובן גם אם אתם קונים סידור עבור עצמכם ואין לכם זמן או רצון לחפש כלי בנפרד.

גודל הזר: זרים מאוד גדולים או בצורות מיוחדות קשה לעיתים לקחת ביד בלי לפגוע בצורה שלהם. לדוגמה, הפרחים עשויים להיות מסודרים בקווים שונים, ואז בסיס הזר יהיה מוחבא בין כל הגבעולים.

 

חסר לכם תיק? זר פרחים הוא בסופו של זר פרחים שלא מחזיק לנצח. אם אתם רואים סידור פרחים עם תיק יפה או אפילו תיבה שאפשר לאחסן בה דברים, ייתכן מאוד שתוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת ולנצל אותם גם לאחר מכן. זה גם ידידותי יותר לסביבה.

חנות פרחים בחיפה

אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו ל-Haifa Flower, חנות פרחים בחיפה (או לבקר באתר) ולהתרשם ממגוון הסידורים והזרים שלנו. נשמח גם לעזור לכם לבחור בחנות או דרך הטלפון.

שתף:
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake