04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0
5 זרים מומלצים כמתנה ליום נישואין

אחד האירועים החשובים ביותר בחיי כל זוג הוא היום שבו הם רשמית נהיה לשלם אחד והקימו בית בישראל בכך שעמדו תחת החופה. כמו בכל העולם, גם אצלנו נהוג לחגוג את המאורע, ובעיקר באופן אינטימי, כאשר אחד הסמלים הבולטים לכך הוא זר פרחים רומנטי במיוחד, המעיד על כך שהתשוקה שלא כבתה והאהבה חזקה בין בני הזוג כמו ביום הראשון.

כמו מהזרים והסידורים שלנו יועדו ספציפית כדי לשדר את האהבה הגדולה ביותר שיש לנו – האהבה לשותפנו לחיים. אספנו בשבילכם כמו מהאפשרויות המרשימות ביותר, כך שנותר רק לראות איזה זר הכי מדבר אליכם והכי ממחיש את התחושה הפנימית שלכם, להזמין ולהעניק מכל הלב!

5 זרים וסידורים מומלצים:

זר אדום קלאסי
כשרוצים ללכת על בטוח – בוחרים בוורדים אדומים שמהווים את התגלמות האהבה כפי שהיא. אמנם האהבה של כל זוג וזוג היא מיוחדת במינה, אך בגלל שהוורדים האדומים מהווים את הסמל האולטימטיבי לתשוקה לוהטת, בחירה זו תמיד תתאים למעמד של יום נישואין ותהווה את הדרך המושלמת להפגין אהבה, בין אם מדובר ביום הנישואין הראשון, או השלושים שחוגגים יחד.

סידור לב אוהב
אם רוצים ללכת צעד אחד רחוק יותר, אפשר לבחור משהו שהוא הרבה יותר מזר – סידור מיוחד בצורת לב עם מסגרת ירוקה מרגשת, מה שהופך את הסידור למיוחד ובלתי נשכח. כך שאם אתם רוצים להשאיר סימן מיוחד ועמוק בלב של בת (או בן הזוג) שלכם ביום הנישואין הזה, סידור פרחים של לב אוהב יעזור להשיג את המטרה בצורה מחממת לב, תרתי משמע.

הסידור יהווה גיוון מיוחד ויוצא דופן יחסית לזרים הרגילים והוא יהווה גם קישוט מרשים בבית שלכם לאורך זמן רב ביותר.

זר ורדים פינק
יש הרואים בכל הזרים האדומים קלישאה מסוימת, או בחירה טריוויאלית מדי. ובמקרים מסוימים, האדם המעניק את הזר מעדיף לשדר רגש יותר עדין ושברירי מהלהט היוקד של ורדים אדומים. במקרים אלה, האפשרות השנייה והלא פחות מרשימה מוורדים אדומים – זהו זר מרגש של וורדים בצבע ורוד, שיכולים לסמל את האהבה שעדיין רק מתחילה להיפתח במלואה.

ניתן להעניק זה זה בשנים הראשונות של הנישואין, או לחילופין, לאחר שנים רבות, במטרה להראות שהנפש עדיין צעירה והאהבה תמיד נמצאת בשיא הלבלוב שלה.

זר ליזיאנטוס סגול לבן
אם כבר הוענקו זרי וורדים רבים בשנים קודמות ומחפשים שינוי וריענון, ניתן להשיג את המטרה הזאת באמצעות זר ליזיאנטוס סגול ולבן. ראוי לציין שזר זה ספציפית וכן קונפיגורציות שונות של הפרחים המרכיבים אותו משמשים לעתים קרובות גם בזרי כלה, כך שהבחירה בו כמתמה ליום נישואין היא הגיונית למדי.

הליזיאנטוס מסמל גם הוא את האהבה השברירית והטהורה שצריכה להיות בלבם של כל הזוגות הבוחרים לחלוק את חייהם. הצבע הסגול מסמל רוחניות והתעלות נפש, מצבים בעלי עומק מיוחד שמושגים לעתים לאחר שנים רבות של חיים משותפים ומימוש הנדרים של להיות רע ועזר כנגדו וכנגדה בכל מצב, גם בעוני ובעושר, גם בבריאות וגם בחולי.

זר אלף נשיקות
יש מקרים שהכמות היא דווקא כן האיכות, וזר זה הוא הדוגמה המושלמת לכך. 51 ורדים אדומות המאוגדות באופן מרשים ואסתטי יוצרות יחד זר מהסרטים! שמו הרומנטי והמושלם הופך אותו לבחירה האולטימטיבית להעניק בימי אהבה וביום הנישואין, שהוא למעשה יום האהבה האישי והמיוחד של אותו זו ספציפי.

הזר הזה בהחלט יגרום למי שמקבל או מקבלת אותו להרגיש מיוחדים ונאהבים עד אינסוף.

שתף:
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake