04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0
פרחי חיפה דף הבית

פרחים בחיי האישה

פרחים בחיי האישה

פרחים נחשבו מאז ומעולם לאחת המחוות הרומנטיות ביותר שגבר יכול להעניק לאישה והם מככבים באינספור שירים רומנטיים, ספרים וסיפורים (החל מ"פרח נתתי לנורית" ועד ל"פרח בגני"). מלבד זאת, פרחים בחיי האישה תמיד מסמלים אירועים שמחים רבים כגון חתונות, חגים, לידה וימי הולדת. 

למעשה, הפרחים אינם רק מתנה לשם המתנה, אלא מסוגלים אף לשנות את מצב הרוח ואת האווירה. לא סתם מנסים גברים לפייס נשים בזרי פרחים לאחר ריב גדול או תקופה מתוחה.

פרחים בחיי האישה זה אפילו מדעי!

העובדה שפרחים גורמים לאושר יותר מכל מתנה אחרת גם מגובה במספר מחקרים מדעיים. במחקר אחד נבדקו שלוש מתנות שונות: נרות, סלסלת פירות ופרחים. הפרחים הגיעו למקום הראשון במדד האושר, כשכל מי שקיבל אותם הצביע על תחושת אושר שהייתה מלווה בחיוך מדושן. תחושת האושר נשארה גם כשלושה ימים לאחר מכן. 

מחקר לא פחות מעניין מ-2006 שנערך על ידי חוקרת מתחום הפסיכולוגיה בהרווארד הראה כי אישה שמקיפה את עצמה בפרחים מרגישה גם רגשות חיובים אחרים כגון אנרגטיות וחמלה. לעומת זאת, רגשות שלילים כגון לחץ נחלשים.

ילדות הפרחים

ויש כמובן גם זוויות נוספות: אם רוצים להבין עד כמה פרחים בחיי האישה הם חלק מחיי היום יום וגם באופן מסויים של כולנו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהורים רבים בוחרים בשמות של פרחים עבור ילדותיהם. החל מורד ועד ליסמין וסיגל. השמות הפופולאריים אומנם משתנים מתקופה לתקופה וחלק מהם נחשבים למודרניים יותר מאחרים, אך המנהג עצמו נותר בעינו.

הפרחים בעולם העתיק

לפרחים יש כמובן גם חשיבות היסטורית מהפן הנשי שלהן: פרחים מהווים את אחד מחומרי הגלם החשובים ביותר להפקת בשמים ושמנים שונים. לדוגמה, השמנים התמציתיים והשמנים הנדיפים מהם הכינו את הבשמים בצורה המסורתית נמצאים בין היתר בפרח היסמין והורד, כמו גם פרחי הדר.

הבשמים שימשו בין היתר על מנת להסתיר ריחות גוף בלתי נעימים, כאשר לא היו אפשרויות רחצה בנמצא, מה שכנראה הציל לא מעט נשים שחיפשו שידוך (חלק מהבשמים הוחבאו בשקיות ריח בשיפולי הבגדים כגון שמלות נשים ארוכות)…

גברים מאזור חיפה והקריות!  בפעם הבאה שאתם רוצים להפתיע את האישה, אולי במקום לצאת איתן למסע שופינג בין בגדים ובשמים, פשוט קחו אותן לסיבוב בין חנויות פרחים בחיפה.

שתף:
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake