04-376-1222
משלוחי פרחים בחיפה והקריות
0
פרחי חיפה דף הבית

5 טיפים לבחירת זר פרחים

5 טיפים לבחירת זר פרחים

כאשר אנחנו נכנסים לחנות פרחים או מדפדפים בקטלוג פרחים באינטרנט כדי להזמין משלוחי פרחים, שפע האפשרויות עשוי לבלבל אותנו. כל זר פרחים נראה יותר מושך מהשני והמגוון הגדול של הצורות והצבעים מקשה אפילו יותר על הבחירה.

5 טיפים לבחירת זר פרחים מבית Haifa Flower 

1. מי יקבל את הזר?

יש הבדל גדול בין זר פרחים אותו אתם מביאים לאדם קרוב ובין זר אותו אתם מביאים לחבר במשרד שחוגג יום הולדת או לארוחת שיש אצל ההורים של בת הזוג. לדוגמה, זר גדול מאוד או בצבעים חזקים עשוי לבלוט יתר על המידה ולשדר מסר של התאמצות יתר. במידה ואתם לא בטוחים איזה זר הוא המתאים ביותר, התייעצו עם החנות או בחרו קטגוריות שונות בקטלוג. 

2. קבעו תקציב ואל תחרגו ממנו יתר על המידה

ישנם זרים שעולים 100 ₪ ויש גם כאלו שמתקרבים ל-300 ₪. כללו בחישוב שלכם גם דמי משלוח אם ישנם. מנגד, אל תבחרו בתקציב נוקשה מדי וקחו גם טווח ביטחון סביר.

3. כמה זמן הזר יחזיק מעמד 

 את האגרטל בדרך כלל שמים בבית במקום מוצל ויבש ורחוק ממזגן או פירות (פרחים לא "אוהבים" פירות בשלים). אם תקפידו על הכללים, הזר יוכל להחזיק בין שבוע לבין שבועיים. שניים מן הפרחים העמידים והאהובים ביותר על הישראלים הם טוליפ ושושן צחור.

4. התאמת הזר למרחב בו הוא נמצא

המרחב והמקום בו ימוקם הזר הוא בעל חשיבות גבוהה. לדוגמה, כאשר אתם מתלבטים בין שילובי צבעים שונים, קחו בחשבון לא רק את מגוון הצבעים של הפרחים בזר עצמו, אלא גם את המקום בו הוא יונח (במידה והמקום מוכר לכם). 

דוגמה אחרת: אם הזר מיועד לקישוט באולם אירועים או כל חדר רחב אחר בו מתקיים אירוע מיוחד, התחשבו בעומס הוויזואלי והחלוקה הפנימית בין המתחמים. למשל, אם קיים עומס ויזואלי גדול, השתדלו לפזר מספר זרים קטנים בין השולחנות.

 כמובן שיש גם חשיבות לשאלה אם הזרים ימוקמו בפנים או בחוץ בהתאם לתנאים המיטיבים לצמח וכמובן לעונות השנה. ושוב, אם אתם לא בטוחים, התייעצו עם החנות.

5. זר לא חייב להיות רק זר 

אם אתם חוששים כי הזר לא יהיה מספיק ייחודי, שקלו להוסיף גם את אחת מהתוספות הקלאסיות כמו בקבוק יין קטן או בונבוניירה. או אם אתם רוצים להשקיע, תוכלו לקנות גם עציץ או אגרטל ייחודים שיתאימו לזר מבחינת המידות (נמוך גבוה, צר או רחב).

שתף:
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake

כלי נגישות

Powered by - Wemake